I did it!


Japp! Det jag pratar om nu är min cykeltur till årstaberg. Jag cyklade dit fram och tillbaka. Det var fett nice, tog typ 15-20 min att cykla dit. Det var inte så jobbigt. Men hemåtvägen var värre. Då hade jag ju redan cyklat i 20 min och det är fler uppförsbackar hemåt. Men det var dagens träning hehe och det var bra gjort tycker jag :D  och just nu är jag beroende av denna sång:



Den är så himla fiin :D Helt jävla beroende lyssnar 24/7 på den heheh :D Nu kanske jag ska göra en video lr hitta på något :P

Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Postat av: Mooukii

Hejsan :) Fin blogg du har .. Kanske vore kul om vi kunde följa varandra via blogglovin ?



Kram

2010-04-11 @ 17:11:00
URL: http://mooukii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!