Hemma!

Tjoo

Jag är hemma från älskling nu :) Han fick en övernattning på hotell för 2 personer i 18-år present i lördags ;) Finns typ 48 hotell att välja på :P I fredags fick jag vänta på honom i 1 och en halvtimme XD Så då var jag och fotade lite runt i stan där, lägger nog upp bilderna imorn om jag kommer ihåg det x) Men det är bara från mobilen, hade inte kameran med mig :P Nu är jag bara trött, och orka upp till skolan imorn? NEVER! Hahha, men min helg har  vart lite bättre än okej iaf :D

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, mår du bra? :)

2010-04-19 @ 15:28:52
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!