Håltimme i skolan 14/4 2010

Tjoo

Nu sitter jag här i skolan och vi har typ håltimme. Lärarn är typ inte här och vi skulle se klart på en film och det gjorde vi och sen tog den slut och nu finns det inget att göra :P Igår iallafall sov jag över hos farmor och det var rätt mysigt :) Vi åt äggröra med skinka och sen var ute med hennes söta mops Jordan i en timme och efter det kollade vi på desperate housewifes :) Idag ska jag åka och träna efter skolan och sen hem. Farmor ska sova hos oss idag för pappa ska bort på någon grej :) Imorn ska jag till tandläkaren, någon som kan komma och rädda mig från detP PLZ! Sen hade jag tänkt träna efter tandläkaren, om jag VERKLIGEN gör det kommer jag känna mig duktig heheh. Då har jag tränat två ggr denna vecka, och det är fett nice :D Denna bild ritade jag igår på lektionen:



Sen har vi saga och hennes grej på huvudet som Hanna la till där, brukar egentligen sitta runt halsen :P Hanna sitter oxå där i bakgrunden utan huvud XD



Sen har vi mina goda äggmackor som jag gjorde i måndags :D



hehhe typiskt mig :D Ha det gött ;)

Annonser från BloggPartner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!