Dagens Outflit

Tjjoo

Här kommer dagens outflit:


hihi. det blev kläning idag med :P Idag har det snöat här :O inte kul, och typ småregnat. Det är dåligt!! Hoppas min cykel inte är blöt sen när jag ska cykla hem från årstaberg. Idag åt vi på chinaresturangen och allt den där är en jävla PINA! Jag hatar den, maten är bara blää, så åt lite pizzasallad och två bröd med smör. Det är inte så bra. Men cyklingen är bra, känner att jag får träning av den, jag gick lite senare hemifrån idag men cyklade snabbare som kom fram typ samma tid -.- suck. Checka my twitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!