Dagen hittills

tjo

Idag har jag vart och delat ut mina CV:n Jag lyckades dela ut 14 stycken hehe :D Jag delade ut dom i liljeholmen och skärholmen. Det känns nice iaf, större chans till sommarjobb. Men det läskiga är att det kom fram någon kille i skärholmen som bara började prata med mig, han sa att han hade kollat på mig en stund och sa att han gillade mig och ville vara min kompis för han hade inga kompisar och så bjöd han mig på varm choklad. Han pratade bara engelska för han kunde typ inte svenska, jag var verkligen rädd och känner mig uppskakad. Men han sa att han inte hade några vänner här i sverige och så. och jag suger på att säga nej till folk så. men det var läskigt som fan enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!